23948sdkhjf

Fransk kosmetikgigant vil sælge gennem dansk modeportal

L'oreal indleder samarbejde med Fashionshopping.
Virksomheden Fashionshopping har fundet en frugtbar niche ved at drive særskilte netbutikker for i dag over 40 fremtrædende danske og internationale brands inden for mode, og nu har det Holstebro-baserede firma indledt et samarbejde med verdens største producent af kosmetik, L’Oréal, skriver virksomheden i en pressemeddelelse.

Fashionshopping modtog i fjor dagbladet Børsens Gazelle-pris, og virksomheden kan allerede se frem til at modtage hæderen yderligere to år, fordi væksten fortsætter.

- Inden for nogle områder er i dag op til 80 % af alle køb motiveret af en søgning på nettet. Detailhandlen kan ikke undvære webben og omvendt. Derfor åbner modemærker deres egne webshops, siger Kim Stendys, der er indehaver af modeportalen.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125